rolig grej , ;)

Hej jag heter pappa
Jag tror inte på gud, jag tror på goran
men jag avgudar frida h 
linnea suger på matte. pelle och tea kommer bli tillsammans och jag kommer få en kyss av fanny å nästa år.

marika tror på jultomten och pelle kommer bli modell.

martin kommer vara med i big brother i framtiden!

yosef är utseendefixerad och emma p brukar glömma att duscha.

Men sam gillar att bada naken och challe har 3 bröst!

malli kommer bli polis och av misstag döda elin men folk bryr sig mer om att johan inte kommer till skolan nästa vecka för victor har kidnappat honom/henne.
Men det gör inte så mycket för mille är snygg!

Gör så här: Bläddra i din kontakt lista och stanna slumpvis! Lycka till

Kommentarer
Postat av: elin :)

möhöhöhöh, jag blev dödad :P

2010-01-01 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0