gott nytt år ! ;)

GOTT NYTT ÅR ALLA ! :D
(förlåt för dålig uppdatering men men..)

Vad har ni gjort hela nyårsafton då ?
Själv så började de me ridning på bästa kaluha, fast jag orkade typ ingenting men men :P Sen när ja kom hem var tea o hennes familjh redan här :) Efter ett tag åkta vi t skärholmen o köpte nåra saker, åt mat m.m.. Sen gjorde vi oss iorning (bilder kommer) möhöhö Sen typ satt vi vid datan, sen kom 2 andra medans vi fortsatte spela, Sen komm också pelle och hans familj. Haha jag kallar hnm pelle för vi skulle spela kort o då skrev vi pelle svanslös ist för jonte :P Så möhhööhöhhö PELLE på dej pelle XD haha hade bara lust. Sen typ åt vi, vi 3 spelade ps3, lekte lite i mitt o robins rum o sen gick vi ut o kolla på alla fyrverkerier :D Och smällde vi också såkl ! Sen typ ja vene va vi gjorde, tea chatta me sin nya älskling sam , och ja o pelle retade henne möhö vi driver xd . Men sen sa ja att sam skulle ringa o då svara pelle o sam våga knappt prata o då la vi på. Haha fluuuumm. Men sen åkte pelle o hans fam. då blev tea glad. Haha hon förstog bara inte våran humor ! XD Hahah pelle da mouse haha suuuckers ni som inte förstår ett skit !
Aja, pallar inte skriva mer men men ....

HARE BRA / 08:orna hahahahhahahaha synd för er som inte fattar, bara jag, tea o pelle som fattar typ (och dom smarta) ! :p<3

en bild by pelle :P


jag o tea :P <3

JAG KLARADE DE :)

nåra av gästerna, sen pelle längst bort XD :P


sist , så bjuder jag på en på mej sjäälv :) <3


Kommentarer
Postat av: elin :)

gott nytt år sötn <333333333333333333

2010-01-01 @ 19:53:41
Postat av: josse

hej melina hoppas att du hade en bra kväll på nyårsafton gott nytt år!!! <3melina<3

2010-01-01 @ 20:00:56
URL: http://iimissyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0