# till marika, efter vi bråkade :(

Marika Hoffman, det är ett namn som alltid kommer stå inristat i mitt hjärta. Det är namnet på en ängel. Du är min alldeles egna ängel, som vakar över mej under dag och natt, alla tidiga morronar och sena kvällar. Du finns alltid där som om du lixom allllllllllttttiiiiddd vakade över mej. Gumman, du får mej alltid att skratta. Alla våra flummtimmar, möhöhöhöhöhöhhöhhh! Vi har så jävla många underbara minnen som alltid kommer att finnas allra längst inne i mitt hjärta, i min själ. Det få gånger som vi bråkar gråter vi för varandra , det är ett stort tecken på äkta vänskap. Äkta vänskap, fanns inte innan jag träffade dej. Äkta vänskap, det var du som visa mej vad det innebär. Alltså, 10 fina underbara år, med dej, de bästa åren i mitt liv. Haha, jag väntade i 2 år, sen kom du :) Jag kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades, hahahah du sa nöff och jag sa muu ! Vi blev bästavänner direkt ! haha, jag garvar när jag tänker på alla underbara minnen. Vi har gjort så jevla många konstiga konstiga saker. Och våran humor, det är bara vi som förstår. Alla andra kollar snätt på oss , när vi garvar åt ingenting som galningar. Kommer du ihåg vårat påhittade språk? Eller sång lättare sagt. Och när jag skrämde dej så du ramla i trappan xd. men best av allt, det kommer du säkert ihåg. När jag sa till dej att den dagen stjärnorna slutar lysa, den dagen slutar jag att älska dej. Och nej, världen går inte under 2012. Men om den skulle göra det, skulle jag ge jordens sista andetag till dej, för du förkänar det mest. Ett liv utan dej skulle jag alldrig orka. Det skulle vara ett tomt och världelöst liv fullt med tåraar :(. För hoppar du tjejen, så står jag redan där nere och tar emot dej. Tar du min hand,lovar jag att aldrig släppa den. För våran vänskap kommer att hålla förevigt, tills vi blir 100000000 år gammla. När vi dör, ska vi ligga i en extra stor kista, breve varandra. På gravstenen ska det stå: "här vilar bästavännerna M&M <3 ". Att älska dej , är något jag gör jag ör enormt mycket, so.m jag alltid har gjort och alltid kommer att göra. När det regnar ska jag vara ditt paraply, när det snöar ska jag stänga din dörr och ramlar du ska jag vara ditt plåster. Jag vet inte längre vad jag ska säga förutom att jag älskar dej bästevän, du har nyckeln till mitt hjärta i dina händer . Anna<3Anna VI SKA FAN ALLTID VARA OSLAGBARA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0