till dej du vet vem du är !<3

korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig, för allting som du är och du tog mig på fötter igen. Tre ord och då jag faller direkt, du och jag det bästa som har hänt. Se mig i ögonen , jag förstår nu , jag vet att vi båda behåller i en evighet. Förlåt mig, om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mig precis som jag sagt. Och känner du dej ensam, är du aldrig till besvär. För när du behöver mig kommer jag redan vara där. En bra vän som fanns där ifrån början, du förlät mina fel och tog bort den onda delen. När alla andra svek var det du som stog kvar, och berättade för mig hur värdefull jag var. Du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden. Utan dig vore jag bara en av miljoner. Det är svårt att förklara när ord inte räcker till. Kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill. När jag är ledsen tänker jag tebax på förra året, när vi träffases och jag fick allt som jag önskade. Jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans, när vi är med varandra känns det som tiden stannas. Du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje. Trodde aldrig att någonting kunde kännas såhär rätt. Du är allt som jag jag någonsin velat ha, varje andetag känns så himla underbart. Jag säger så mycket, men det här är sant. Du kan vara den jag vill ha så håll hårt i min hand. Första ögonkastet, det var vänskap redan då. Du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på. Vi ska vara dom som klarar allting tillsammans och har jag dig vid sidan så skiter jag i allt annat. Du kom till mig som en ängel, du säger till mig varje dag att jag är bästa vännen.Tack för att du finns! Du är det finaste jag vet <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0