palla rubrik xd

Tjoooooooolahoppsan allihopppa!:)

Imorse vakna ja typ vid kvart över 10, haha, jag sover länge .
Men igår satt jag vid datan till typ ett, hade videosamtal grej me ikka bästis, hon vissade sin farmor & farfars hus, haha och så visade jag alla mina julklappar xd. Ja chattade också me sam & challe <3:)
Ska typ snart äta min frukost, pappa håller på att göra hemmagjord risgrynsgröt, de tar typ 1000 timmar -.-
Idag vet jag inte va ja ska göra, kanske skulle träffa Challe, Men ska iaf va me ikka när hon kommer hem!
Sen ska ja typ få min julklapp av saam :P
UNDRAR VAD DE BLIR :D
aja, vet inte va ja ska skriva mer, påmminner bara om. frågestunden!
PUSS

/Melli*# :) <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0