# Malli skriver :D <3

Heeeeeeeejsan alla människor ! xD
Nu är den bästaste Malli här och skriver. Höhö.. Idag kom jag till Melli typ vid elva tror jag , och vi typ gjorde nånting. Sen bakade vi världens godaste kladdkaka och ni fick inte smaka ! Möhöhöhöhöhöhöhöhöhö , vi är ondskefulla just nu , haha.. Men sen så åt vi lite av den och sen spelade vi LBP , och jag ääägde *host,host*. Sen gick vi ut med Levvi i skogen , och hon nästan drunknade i snön , såg jätte kul ut. Jag ramlade också xD. När vi kom in åt vi.. Lasanblablabla , ni fattar (?) Sen satte vi oss vi datan och spelade. Vi hade värsta grymma spelet , kommer inte ihåg va det hette men man va iallafall en 'galen' pingvin som sköt andra pingviner , gubbar , vargar , isbjörnar och örnar. Vi ägde på det ! ;d Sen höll vi på och dö , då ville inte vi spela mer , men när vi skulle klicka bort det så började datan dampa.. Sen gick vi ut med Levvi igen , och när vi kom in satte vi på en film , White Chicks. Det va lite kulig. Efter det åt vi middag och sen gick vi ut och åkte pulka. När vi skulle gå hem så kom en gubbe med sin hund och började typ prata med oss? O: Han va lite läskig.. Men sen gick han , och vi gick hem. Nu sitter vi och bloggar , fryser och aa.. Nu oooorkar inte jag blogga mer , eller jag orkar , men vet inte vad jag ska skriva..
Hare kung.. Fast ni kommer aldrig kunna hare bättre än vad vi ska ha , looooooooooooooooooseeeeeerssss ! xD
Möhöhööhöhöhöhöhöhöh.. Bilder kommer typ sen också , vi ska bara ta några ;)

/ Världens bästa Malli*


Kommentarer
Postat av: Mira

haru alltid haft brunt hår? :P

2009-12-28 @ 12:32:06
URL: http://alltidmiravitsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0