hahahah, roligt kan man ha !

Sha sha alla söööööta & supersöööta!

Idag så gjorde malli och ja pannkakor till frukost. eller ska man kalla det lunch? Det var iaf vid 1!
Haha, gott var de .. Sen så gick vi ut me Levii, körde LBP och något mer ? :P
Sen ringde malli's mamma vid 3 och malli åkte hem :'(
Då smsade jag Malin, hon och marika va i centrum så då gick jag till dom, Haha först provade vi kuliga kläder på HM, sen gick vi till ******* och jag köpte julklappar till alla vännerna. Utom dom förstås !
Sen gick vi runt lite, åt på dom där stenarna xd, och sen kom vi på att vi kunde pka puuulka.
Eller, vi gick först till supermaen och snodde nåra plastpåsar sen gick vi till backen. Haha, våra plastpåsar funkade väl, men sen snodde vi nåra andras sopsäckar, såna här svarta. Haha vi knöt ihop 3 stycken sen åkte vi i  typ 45 minuter. De va jätteroligt! Sen gick vi hem, blöta byxor, kalla händer och fryset ansikte . Menmen, de vare fan värt ! Haha, imorn ska vi också åka. Vene va ja ska skriva mer om nu ?
Förutom att jag redan saknar bästa Malli <3

Bajsbajs, Hejdå
/ Melli *#


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah älskling den dagen glömmer jag aldrig :D

saknar dig med <33333333333333333333333333333333333

2009-12-25 @ 11:29:20
URL: http://kissmecauseimcute
Postat av: Malin

*mest

2009-12-25 @ 11:31:31
URL: http://kissmecauseimcute

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0