gooood juuul

GOD JUL alla sötnosaaar!
Förlåt att jag inte skrev igår, men hade helt fullt upp med alla julklappar.
Idag fick jag världens bästa start på julafton, julkadrilj på debbie me alla underbara bästavännerna!
Fick julklappar av dom också, åååå tack så mycket! :D
Ska strax dra till mormor & morfar eftersom vi firar jul där i år -.-' hemma är mycket mysigare, menmen.... Vi får väl se, jag skriver väl ett inlägg ikväll annars imorn. PUSS & KRAM och ha en trevlig julafton!
/Melli*#

Julaftons klädseln!:







suddig men närmare :P

Best Friends örhängen fick av bästis mariika <3




Leify önskar också er alla en riktigt god jul!:D <3


Kommentarer
Postat av: Mira

jag har likadana örhängen med min bästis Tilda :D

2009-12-28 @ 12:30:55
URL: http://alltidmiravitsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0